Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Köszi, Kensington!

2008.01.29. 19:52 :: Daily Shark

Az előző bejegyzésemben dühöngtem egy nagyot a Kensington számítógépes tartozékokat gyártó cég support hozzáállásából kiindulva Amerika hegemóniáján.
Azóta történt egy s más, és ez megváltoztatta kicsit a véleményemet, na nem Amerikáról (továbbra is fuck you), csak a Kensingtonról. Mégpedig igen pozitívan.
Ugye az előzőben azon dohogtam, hogy az európai support mailcíméről visszapattannak a levelek, és magyar support nincs, az amerikai support meg csak USA és Kanada területére hajlandó postázni, de mihelyst meg tudtam volna adni egy ottani ismerős címét, beszüntették a kommunikációt és nem válaszoltak a további leveleimre.
Nos, ez már csak félig igaz, a visszapattanás tényleg megvolt, de közben megtaláltam, hogy van magyar forgalmazó, és minő meglepetés, a Kensington.hu címen elérhető, igaz, utána kicsit kerülő úton jut el az ember a kissé kevert magyar-angol honlapra, de megtalálható, és a kapcsolat menüben egyrészt végre ott van helyesen az európai support email címe (ami az amerikai hivatalos honlapon hibásan szerepel), valamint kiderül, hogy magyar képviseletük az Acco Hungária Kft, pontos címmel és telefonszámokkal.
(Felmerülhet a kérdés, miért nem ezzel kezdtem: hát azért, mert a meghibásodás éppen Koreában történt, és valahogy meg se fordult a fejemben, hogy a magyar honlappal kezdjem, tudom, ez így utólag elég balgaság, de ez van.)

Felhívtam őket, készségesen meghallgatták a problémámat, és csak annyit kellett tennem, hogy hivatalosan kérem egy mailben a hátizsák cseréjét. Ezt meg is tettem, mellékeltem az eredeti bangkoki számla beszkennelt másolatát is, másnap már válaszoltak is, és azt kérték, hogy keressem meg a Notebook.hu Váci utcai üzletét, ahol ki fogják cserélni.
Így is lett, ma elmentem és a kinyomtatott mailre hivatkozva szó nélkül azonnal cserélték a hátizsákot.
Le a kalappal, az ügyintézés gyors, az intézkedés pedig minden igényt kielégítően ügyfélbarát volt. Sajnos, ritka az ilyen manapság Magyarországon, főleg olyankor, ha nem a hazai forgalmazónál vásárolta az ember a terméket.
Eddigi tapasztalataim szerint, ha nem itthoni márkaképviselettől származik valami műszaki cikk, legtöbbször a hivatalos szerviz helyből visszautasítja a garanciális javítást, cserét.
Jut eszembe, Dél-Koreában a versenyhivatal eljárást indított a Nikon Korea ellen, mivel ők is ezt a gyakorlatot követték, a Koreában "parallel import"-nak nevezett kereskedelemben eladott Nikon termékek garanciális javítását nem vállalták, pedig elvileg világgaranciások, és ez az ottani versenyhivatal szerint a piaci verseny korlátozása, hiszen ezzel akarják kényszeríteni a felhasználókat, hogy az ő drágább áraikat megfizessék.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény notebook utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr45316881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása