Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Terápia: 2. menet

2009.02.02. 19:06 :: Daily Shark

Hogy legyen egy kis pozitív dolog is. :)

Ma megint voltam orvosnál, és tekintettel a lázra és a gennyes gyulladásra felírt egy elég erős antibiotikumot (egyébként nem vagyok az a típus, aki eleve ilyet akar, de néha tényleg nem segít más), azt mondta, ha minden jól megy, hétvégére már bevethető állapotban leszek.

Jó drága gyógyszer, majdnem 5e Ft egy 7 darabos csomag.

Majd meglátjuk, remélem, működik.

Épp a gyógyszertár és bevásárlás után indultam haza, mikor csörgött a telefon, és a szomszéd néni – akit amúgy nem is nagyon ismerek, csak párszor beszélgettünk a lépcsőházban összefutva, mióta ideköltöztem – kérdezte, hogy vagyok, kell-e valami segítség. Nagyon megható volt, hogy épp ő, az idős néni ajánlja fel a segítséget. Ja, az az apropója, hogy pár napja látta-hallotta rajtam, hogy elég pocsékul vagyok, mikor megint összefutottunk a lépcsőházban.

Most meg egy félórája megint rám csörgött, hogy itthon vagyok-e, és áthozott egy kis meleg zöldséglevest. Nagyon kedves, az ilyen gesztus mindig ellensúlyozza a blogon öncélúan rosszmájúskodók megjegyzései miatt érzett csalódottságot, hiszen ő anélkül, hogy bármit is mondtam volna az állapotomról, pusztán jó szándékból és segítőkészségből kérés nélkül segített.

 

3 komment

Címkék: én betegség egészség napló

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr54918704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quimba 2009.02.03. 16:10:22

Kedves Shark jobbulást,a szomszéd nénit pedig isten áldja meg.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2009.02.09. 18:10:32

Én már nme kívánok jobbulást, mert olvastam a mai postot, hogy hatott a gyógyszer.

Mi volt a gyógyszer neve? Ez csak info, nem reklám :-)

Külföldön amúgy gyorsan megtanulhatja az ember, milyen drága tud lenni egy antibiotikum, tb támogatás nélkül.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.10. 02:01:11

Megírom majd, most nincs nálam a doboz és nem emlékszem fejből a gyógyszer nevére, de tényleg hatásos.
Majd elküldöm mailben.
süti beállítások módosítása