Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Kötelező biztosítás – semmi se biztos?

2009.11.18. 13:16 :: Daily Shark

Itt a kötelező váltás ideje, nosza nekilódultam a netes kalkulációnak.
Először a Netrisk-en kezdtem. A jelenlegi Uniqanál szerinte 91 222 Ft, ami alighanem jó is, mert felhívtam a céget és ők is ennyit mondtak. Érdekes módon, ha ezt felmondom és új szerződést kötök, akkor már csak 84 168 Ft. Vajon miért? Miért értékel többre egy új ügyfelet egy hűségesnél? A Uniqa ügyfele vagyok már majdnem 5 éve, a mostani szerződés 2007 márciusa óta él. Ehhez képest még csak meg se említették, hogy ha újrakötöm, jobban járok. Szép.
A biztositas.hu oldalán a Uniqa 81 086 Ft éves díjat mutat, és meg se említi, hogy ez nem a jelenlegi szerint, hanem akkor, ha újrakötöm.
Rámentem a Kotelezo.hu oldalra, majd a díjszámításra kattintva ezzel szembesültem: a Uniqa itt is 84 186 Ft, de itt se jelzik, hogy ehhez újrakötés kell.
Mellesleg ez a weboldal roppant idegesítő, az egyes mezőktől jobbra mindig van egy kérdőjel ikon, ami arra szolgál, hogy az adott mező kitöltéséről bővebb információt adjon, csakhogy ezt kéretlenül, pusztán az egér fölötte történő elhaladásakor is azonnal egy külön ablakban dobja fel, tehát valahányszor az egér véletlenül rámozdul egy ilyenre, csukogathatom be a fölöslegesen megnyílt ablakokat.

A legolcsóbb mindenütt a Posta volt, 65 354 Ft a Netrisk és a Biztositas.hu oldalán, viszont 68 794 Ft a Kotelezo.hu-nál.

A második a Netrisknél a KÖBE 66 795 forinttal, míg ugyanez a Biztositas.hu lapján 66 632 Ft, a harmadik helyezett mindkettőnél az Allianz, mindkettőnél 70 200 Ft. Érdekes, hogy a KÖBE-t a Kotelezo.hu már csak negyediknek hozta ki, 82 125 forinttal, náluk az Allianz a második, meglepő módon szintén 70 200-ra hozta ki.
A „Cipőt a cipőboltból!” örök érvényű frappáns szlogen értelmében a Posta nálam nem jön szóba, nem bízom benne és mert éves 1-2 ezer forintért nem akarok kicseszni másokkal se, viszont a KÖBE-ről eddig csak rosszat hallottam, azt se választanám.
A következő versenyző az Allianz, ami már legalább tényleg biztosítótársaság és van is náluk más biztosításom is, eddig nem volt negatív tapasztalatom velük. Nem mellesleg mindhárom honlapon azonos a kalkuláció, tehát vélhetően ez korrekt lehet, míg az előzőek esetében eléggé zavaróak az eltérések.
Tehát hajrá, azért nézzük csak meg az Allianz saját honlapját is. Az Allianzdirekt.hu oldalon azzal a kedves viccel örvendeztetik meg a látogatókat – nyilván nyelvgyakorlási célból – hogy az oldal részben magyarul, részben angolul jelenik meg, imigyen:

Kissé húztam a számat, de egye kutya, ez nem jelenthet problémát, elkezdtem kitöltögetni. Érdekes, mennyire más adatokra kíváncsiak, például nem érdekelte őket fiú vagy lány vagyok-e, az autó teljesítménye se, ellenben a jogosítvány megszerzésének nemcsak az évét, hanem a teljes, pontos dátumát meg kell adni – ennek mi értelme?
Viszont elégedetten láttam, hogy itt is 70 200 Ft lett az éves díj, azaz legalább ebben jól számoltak a közvetítők honlapjai.
A regisztráció során végig ékes angolsággal kérdezte az adataimat. Remélem, a nyilvántartási rendszerük ennél zökkenőmentesebben működik. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, akik nem tudtak segíteni, de azt mondták, nézzek vissza később.
Mindenesetre regisztráltam, aztán 2 óra múlva visszamentem, ugyanis van itt egy meglehetősen masszív kedvezmény, ha az ember az éves díjat egyben bankkártyával kifizeti, 58 080 lesz csak az éves díj, ami jobb, mint bármelyik másiknál, még akkor is, ha azoknál is éves fizetést állítok be.
Tehát elhatároztam, hogy ezt választom, végigmentem a még mindig angol nyelvű űrlapokon, de a biztonság kedvéért ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a callcenteres szirén azt mondta, biztos az én internetes beállításaim rosszak. Kérdeztem, mire alapozza ezt? Azt mondta, náluk más panasz még nem volt erre. Megjegyeztem, hogy én se találkoztam még másik weboldallal, mely vegyesen magyarul és angolul jelent volna meg és megkérdeztem, ha nálam a probléma, akkor mit állítsak be másként. "Azt nem tudom, nem értek hozzá" - így ő. Kérdeztem, esetleg tudna-e adni valakit, aki ért hozzá. Sajnos, nincs ilyen, közölte.
Patthelyzet.
Mindegy, töltögettem tovább az elektronikus űrlapot, a végén pedig ráböktem az online fizetésre, ami átvitt az OTP Direkthez. Sajnos itt szembesültem azzal, hogy 5 percen belül le kell bonyolítanom a fizetést (nyilván biztonsági szabály, de eddig semmilyen más online fizetésnél nem találkoztam ilyen korlátnál, pedig rendszeresen használok máshol internetes bankkártyás fizetést).
Gyorsan mentem az internetbankhoz, hogy még időben át tudjam vezetni az internetkártyára az összeget. A netbank csak húzogatja a csíkot, de nem jelentkezik be. Iziben hívom a telebankot, ott többszöri próbálkozásra se tudok bejelentkezni, majd a callcenteres közölte, hogy sajnos átmenetei technikai hiba van, próbáljam meg negyed óra múlva.
Kezdtem bosszankodni. Közben persze letelt az idő, mellesleg az OTP fizetési oldala is elérhetetlenné vált….
Kicsit később a saját netbankomba legalább be tudtam jelentkezni és áttettem az összeget a kártyára majd próbálkoztam újra az Allianzdirektről.
Már kínomba csak vigyorogtam, mikor láttam, hogy ezalatt az előzékenyen kiléptetett, azaz kezdhetem előröl az egész űrlaptöltögetést, mert annyira már nem volt intelligens, hogy automatikusan el is tárolja a kitöltött űrlapokat, igaz, bizonyos fázisban van lehetőség a kézi mentésre, amit viszont én nem tettem meg, mert szerintem a következő űrlapra lépve az lenne a logikus, hogy az előzőt tárolja magától.
Szépen elkezdtem megint a kitöltögetést, alvázszám, kötvényszám, stb. és most végül ment minden, mint a karikacsapás, sikerült a fizetés is, elküldték az ajánlatot azonnal PDF-ben, korrektnek tűnik eddig.
Végül is a macerák ellenére örülök, mert egyrészt jövőre letudva a dolog, de legfőképpen elég sokat sikerült megtakarítanom vele. De a biztosításközvetítő oldalak kalkulációi elég nagy szórást mutattak, tehát jobb, ha valaki nem bízik meg vakon bennük, hiába írnak garantált árakat, ráadásul ezt a bankkártyás éves díjfizetéses kedvezményt az Allianznál egyikük se jelezte!
(Mielőtt valaki rosszmájúan kommentelné: nem, ez nem az Allianz fizetett reklámja, eleve velük volt a legtöbb bosszúság a kötés és tájékozódás folyamán).

Frissítés utólag:

A kommentekben elhangzott, hogy állítólag a biztositas.hu is jelzi, hogy az újrakötés a Uniqa estén kedvezőbb. Én ezt nem láttam, íme most még egyszer kitöltöttem az űrlapot, itt az eredmény. Jelzem, egyértelműen beállítottam, hogy a jelenlegi biztosítóm a Uniqa.

Ez pedig a Netrisk esetén. Egyértelműen látszik, hogy melyik az újrakötés, a biztositas.hu esetén ezt nem találtam.

34 komment

Címkék: internet üzlet autó bank napló biztosítás

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr771534159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayfly9 2009.11.18. 18:46:24

Nem értelek, perfect az angolod, akkor mi az istennek szartál el egy csomó időt és pénzt azzal, hogy hivogattad a call centeres Erzsikét. Bár lefogadom, hogy van válaszod és azt is tudom, hogy mi lesz az. :)

irednek 2009.11.18. 19:16:53

Nekem tavaly óta van náluk a kötelezőm. Azt, hogy mennyi lesz, még nem küldték meg. A különböző kalkulátorok pedig évi 4-8 ezer Forint eltérést mutatnak a jelenlegihez képest, sajnos nem lefelé. Kivárok.
Csak azt nem tudom DS, hogy nekem ez miért évi 48 ezer, negyedévente fizetve? (rasguno néven vagyok márka- és klubtársad.)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 19:30:50

@irednek: Szerintem azért, mert én nem budapesti vagyok, ez sokat számít.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 19:34:36

@mayfly9:

1. Mert ha valami ilyen rendellenességet mutat, akkor esetleg a kalkuláció vagy a fizetési funkció során is lesz valami gebasz, az meg szívás.

2. Mert zavar, ha valami nem működik úgy, ahogy kéne neki. És vagy nekik kéne helyrehozniuk (már csak azért is, hogy más ne szívjon vele), vagy nekem kéne rájönnöm, hogyha nálam van valami átállítanivaló.

3. Azért nem kifejezetten a biztosítási terminológiákban vagyok otthon angolul.

Poll 2009.11.18. 19:48:55

@irednek: hivd fel a 06-40-412-412 -t és ott az automata mindjárt felkinálja, hogy kiköpi a jövő évi dijadat, ha bepötyögöd a szerződésszámodat. (ami egyenlő a kötvényszám numerikus részével)

Én is ezt tettem tegnap, mert nekem se küldték meg papiron, fél perc az egész.

A posztólnak pedig tényleg el van állitva a böngészőjében a nyelv angolra, azért jelenik meg félig angolul.
Firefoxban tools/options/content/languages/choose
IE-ben tools/internet options/languages

Poll 2009.11.18. 19:54:56

ehh, 06-40-421-421 a nyerőszám :)

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 20:11:43

szép kis összefoglaló lenne, csak van egy pár dolog, ami egész egyszerűen nem igaz. ezekből csak háromra reagálok, mégpedig azért, mert nekem viszont van közöm a biztositas.hu-hoz.

1. "A biztositas.hu oldalán a Uniqa 81 086 Ft éves díjat mutat, és meg se említi, hogy ez nem a jelenlegi szerint, hanem akkor, ha újrakötöm."

nem igaz, mutatja a maradós díjat is, meg az újrakötős díjat is, ha azok különböznek. egyébként akkor mutat egyetlen uniqás díjat, ha NEM az uniqát adod meg, mint jelenlegi biztosítót. na de ha nem valós adatot adsz meg, akkor tán nem is annyira jogos a reklamáció.

2. "jobb, ha valaki nem bízik meg vakon bennük, hiába írnak garantált árakat"

minden további nélkül meg lehet bízni (a biztositas.hu-ban feltétlenül, a többiről nem nyilatkozok), mivel a garantált ár nem öncélú kijelentés, hogy itt aztán tuti jók a díjak, hanem ott van mögötte az árgarancia. magyarul ha mégsem annyi az annyi, akkor szó nélkül kifizetik neked a különbséget (persze kivéve, ha te adtál meg téves adatokat, lásd pl. eggyel feljebb).

3. "ezt a bankkártyás éves díjfizetéses kedvezményt az Allianznál egyikük se jelezte!"

ez egész egyszerűen nem igaz.
a díjfizetés módját és ütemét természetesen be lehet állítani, mégpedig célzatosan a Kedvezmények oldalon, ahol ott virít ez a szöveg is:
"Az olcsóbb díj eléréséhez állítson be féléves vagy éves illetve átutalásos vagy inkasszós fizetést! Tekintse át azt is, mely kedvezményekre jogosult!"

végül pedig a díjfizetés módját a díjoldalon mégegyszer meg lehet változtatni, és a megváltozott adatokkal újraszámolni a díjakat.

továbbá a kedvezmények között ez is ott van, el kell olvasni, és be is lehet pipálni:
"Allianz Biztosító kedvezményei
A díjfizetés csoportos beszedési megbízással -az Allianz Banknál vezetett folyószámláról vagy hitelkártyáról- történik. 10 %"

lenne még egy pár dolog, de azt már nem írom le, korábban említettem, hogy miért, azokat írják le a más cégeknél érdekelt olvasók ;-)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 20:15:05

@Poll: Kösz, ott a pont.
Más kérdés, hogy ezt az Allianzdirekt callcenter is megmondhatta volna.

Én ezt az opciót még sose állítottam át, mert nem volt rá szükség, nem is tudtam róla, hogy van preferált nyelv...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 20:21:15

@özv. Horvai Jolánné:
Szerintem figyelmesebben kéne olvasni.

1. Ugyanolyan adatokat adtam meg mindenütt. A Netrisk feltűnően, két külön sorban jelezte az újrakötést és a maradóst, a biztositas.hu-n et nem láttam.

2. Már hogy lehetne megbízni bennük, ha különböző árakat dobnak ki ugyanolyan bemeneti adatokkal? Miből tudjam, melyik az igaz?

3. De bizony, ez is igaz. Már megint úgy tűnik, figyelmetlenség.
"ha az ember az éves díjat egyben bankkártyával kifizeti, 58 080 lesz csak az éves díj, ami jobb, mint bármelyik másiknál, még akkor is, ha azoknál is éves fizetést állítok be."
Azaz átállítottam és újraszámoltattam, és valóban valamivel kevesebb lett, de nem az az érték, amit az Allianz adott erre a bankkártyás előrefizetésre.

Továbbá az a kedvezménylehetőség "az Allianz Banknál vezetett folyószámláról vagy hitelkártyáról- történik. 10 %", ez pedig nem egyezik meg azzal, amit én írtam, mert én BANKkártyáról írtam, nem Allianz hitelkártyáról, és ez a kedvezmény más.

Tessék figyelmesebben olvasni és esetleg felkeresni az Allianz honlapját.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 20:23:29

@özv. Horvai Jolánné:

Segítek:
"Amennyiben nem kíván a díjfizetéssel járó adminisztrációval (csekkek, díjlehívási papír, stb.) foglalkozni, oldalunkon lehetősége van arra is, hogy kötelezőjének 2010 évi díját egyösszegben, a szerződéskötéskor automatikusan, bankkártyája segítségével kiegyenlítse. Ezzel a lehetőséggel 15% díjfizetési kedvezmény jár!

Amennyiben év közben gépjárművét értékesítené, a befizetett díj időarányos részét a biztosító visszautalja."

Ezt a kedvezményt hol jelzi a biztositas.hu?
Én nem találtam...

Poll 2009.11.18. 20:33:40

@özv. Horvai Jolánné: az egyösszegű BANKKÁRTYÁS(!) kedvezménnyel tényleg felesleges vitatkozni, egyik alkusz sem ismeri, csak az allinazdirect, már ha azt alkusznak lehet nevezni.

Egyébként az ingyenes aktiv plusz is csak tegnap került fel netrisk-re, a többinél nem tudom mi a helyzet.

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 20:47:35

én is segítek, jó?

1. nézd meg azt a képet, jó alaposan, majd mondd meg, hogy hány uniqa kezdetű sort látsz, és azoknak mi van a végén... én uniqát állítottam be, mint jelenlegi biztosítót.
img.index.hu/imgfrm/6/8/2/1/IMG_0006746821.jpg

2. mondom: a biztositas.hu-ban meg lehet bízni. igen, elméletileg előfordulhat, hogy valamelyik díj nem jó (töredék-ezrelékben), de az neked nem baj, sőt, jó.
ugyanis ha mégis drágább lenne, a különbözetet szó nélkül megkapod. ha meg nem a legolcsóbbat sikerül választanod amiatt, mert valamelyik díj nem volt jó, a különbözetet akkor is megkapod.
ezen kívül tehetünk még valamit érted, a bizalom elnyeréséért?

3. biztos feltűnt, hogy a biztositas.hu-n nem csak az allianz biztosításairól van szó, hanem minden biztosítóról. ehhez képest nyilván nem az allianz kedvezményeit fogjuk részletesen kitárgyalni, hanem egyszerűen minden szóbajöhető és adható kedvezményt megmutatunk, és ki is számolunk. egyébként nyilván téged sem az érdekel, hogy mire hány százalék kedvezményt kaptál, hanem a végösszeg.

az az allianz bankos 10%-os kedvezmény nyilván nem az, amiről szó volt, az az éves és banki fizetési kedvezményeken felül van, külön tétel.

arra meg, hogy az allianznál nem ugyanazt a díjat kaptad, mint az alkuszportálokon, nem nagyon akarnék itt reagálni, csak megemlítem, hogy a díjadatok minden esetben az allianztól származnak, tehát ha ott nem annyi az annyi, akkor az minimum érdekes. de erről akkor se mondok többet, ha visszakérdezel rá...

Dr Kangörény 2009.11.18. 20:49:43

A bankkártyás kedvezményt csak azoknak adják, akik közvetlenül náluk kötik meg a biztosítást.
Tehát nem a közvetítők szarok, hanem az allianz akarja kihagyni őket a buliból.

Egyébként, ha fizetni kell az allianz egy kalap szar, most pereskedem velük.

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 20:49:52

na most tényleg eltűnt az a kisregény, amit írtam???

a screenshot:
img.index.hu/imgfrm/6/8/2/1/IMG_0006746821.jpg

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 20:50:35

jahhhh hogy csak megint a blog.hu haldoklik ;-)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 20:53:51

@özv. Horvai Jolánné:

Elhiszem, hogy meg kell védeni a mundér becsületét, de az én, mint ügyfél szempontjából sajnos tény, hogy a legkedvezőbb díjat nem mutatta meg a biztositas.hu, és az, hogy megtaláltam, annak köszönhető, hogy ellenőriztem a kalkulációt a biztosító honlapján, ahol volt olyan kedvezmény is, ami ott nem volt meg.

Tehát nekem, mint ügyfélnek az a lényeg, hogy a lehető legkedvezőbb ajánlatot kapjam, ennek pedig akárhogy is nézem, nem tett eleget a biztositas.hu (egyébként a többi se), egy fikarcnyit se számít az én szempontomból, hogy ki okolható ezért.

A frissítésben pedig betettem a képet arról, amit a biztositas.hu-n kaptam.
Nem volt jelezve az újrakötés, annyit írt csak ki, hogy a jelenlegi biztosító. De ha megmaradok a jelenlegi szerződésnél, a díj nem ennyi lenne.

Chupa (törölt) 2009.11.18. 20:55:50

Az újrakötés egyszerűen vérlázító. Nekem az uniquanál jelenleg az éves díj 51.353. Kiküldték hogy milyen jó lesz, jövőre 34.308, ami tényleg jól hangzik. Csakhogy ha újrakötöm ugyanott, akkor 27.591, amiről persze szó sincs sehol a tájékoztatójukban. 4 éve vagyok ügyfelük. Hát a kurvaannyukat, nem áll semmiből kitölteni a netrisken az űrlapot, ha ez kell újrakötöm, mert kurva vagyok pénzért mindent, de azért a rosszpont fel van vésve.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 20:56:56

@Kangörény_:
Bocs, de nekem, mint ügyfélnek semmi közöm ahhoz, hogy melyik kedvezmény hol érvényes és hol nem. Ha a közvetítőkre hagyatkozom, akkor ugyanannál a biztosítónál éves kb. 8e Ft-tal (azaz mintegy 8%-kal) drágább lett volna a kötés.

Mindegyik biztosítóról nyilván lehet rosszat találni, de mondjuk a KÖBÉről jót viszont még nem hallottam.

Poll 2009.11.18. 21:02:35

@Kangörény_: Ez szerintem a kutyát nem érdekli, hogy ki miatt nincs feltüntetve egy 15%-os plusz kedvezmény. Egyébként meglepődnék, ha technikailag az alkuszok fel lennének készülve egy bankkártyás tranzakció lebonyolitására. Nem azért, mert elképesztő mutatvány az otp-vel leszerződni erre, hanem mert tényleg programozni kell hozzá és (szerintem) ezt egyelőre csak az allianz kinálja. Talán majd jövőre...

Poll 2009.11.18. 21:08:26

Az újrakötéssel pedig valóban elmehet az összes biztositó a halálba. Ráadásul úgy tűnik az allianzdirekt (akiknél tavaly kötöttem, mert átszerződtem és ők adták a legjobb árat) nem engedi az újrakötést, igy most netrisk-el kötettem újra. Érted, pénzt fog fizetni az allianz a netrisk-nek, hogy végezhessen az allianz egy rakás értelmetlen papirmunkát egy korábbi ügyfelével kapcsolatban, aki továbbra is az ügyfele szeretne maradni... Agyrém. Ha legalább a saját "alkuszánál" lehetne újrakötni, legalább nem fizetne egy másik cégnek pénzt a semmiért.

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 21:10:59

@Daily Shark: elárulok egy dolgot... az egyik, hogy a biztositas.hu díjoldalára (is, meg a többi nagyobb alkuszoldalra is) közvetlenül az allianz szerveréről érkeznek az allianzos díjak. ugye nem kell tovább mondanom?

az update screenshotod meg érdekes, de az enyém mégiscsak jobban tetszik, azon vidáman ott van mindkettő ;-) sőt, most csináltam egy újabb számítást, és beteszem az egész díjtáblát:
img.index.hu/imgfrm/7/0/0/1/IMG_0006747001.jpg

ha hiba volna, azt jó lenne megtalálni, de nálam ugye nem jön elő, meg elhiheted, hogy sokan és sokat teszteltük, és ilyen hiba egyszer sem volt.
lehet, hogy megint a browsered rosszalkodik? ;-)

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 21:13:02

@Poll: nálunk az utasbiztosítást például évek óta lehet bankkártyával fizetni, azonnal.

szóval szerződtünk, leprogramoztuk, működik. tovább már megint nem mondom...

nitro1 2009.11.18. 21:15:06

Nekem egyszer volt. Amikor egy adatot direkt úgy adtam meg, hogy valótlan. Egyébként ti mivel jártok, hogy ilyen böszme díjaitok vannak? Vadiúj BMW-vel? Vagy csak mindenki Bp-i? nekem negyedennyi pedig nem vezetek rég...

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 21:15:23

azt meg csak úgy halkan mondom, hogy aki nem alkusznál, hanem biztosítónál vált, annak még a felmondást is saját magának kell intéznie. de ezt tényleg csak kitérőleg.

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 21:16:37

@özv. Horvai Jolánné: kiegészítés: khmmm, természetesen az allianzos utasbiztosításokat is... na megint leállítom magam, mielőtt mondanám azt, ami a nyelvem hegyén van...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 21:20:07

@özv. Horvai Jolánné:
Valóban, de az a 8e Ft nekem megéri megírni egy pársoros faxot. :)

özv. Horvai Jolánné 2009.11.18. 21:22:11

@Daily Shark: mondtam, hogy azt csak kitérőleg ;-)
vannak ám olyanok, akik erről az apróságról megfeledkeznek, és januárban meg csodálkoznak.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.11.18. 21:24:01

@özv. Horvai Jolánné:
Elhiszem, és nem is állítottam sehol olyat, hogy a biztositas.hu szándékosan félretájékoztatna.

Viszont ügyfélként óvatosságra int, hogy több különböző közvetítőnél több tételnél is eltérő kalkulációk szerepeltek, bár az összes adatot, amit kértek az űrlapokon, ugyanúgy adtam meg. És végül a legjobb árat nem adták meg...

Nem hinném, hogy a böngésző lenne a ludas.
Végigcsináltam ma vagy négy ízben, mindig ugyanezzel a végeredménnyel mindehol, de a Netrisknél érdekes módon működött a böngésző. :)

Winston-Smith 2009.11.20. 20:06:09

Kíváncsiságból megnéztem, és nekem is drágább ajánlat jött ki az egyik alkusznál, mint a jelenlegi biztosítóm saját oldalán. A tegnapi híradóban közölt riport után ez is csak tovább erősíti bennem a döntést, hogy továbbra se vegyem igénybe az alkuszportálok szolgáltatását, mert felesleges (és még pórul is járhatnék, ha figyelmetlenebb lennék).

irednek 2009.11.26. 09:54:00

DS, ez én végeredményem:
2000 m3 155LE, 10 éves autó, 34 éves tulaj, 1 kis gyermek, Budapest, jövőre B2, negyedéves csekkes fizetés, éves díjam: 51.300,- Ft.
Allianz.

Winston-Smith 2009.11.26. 14:33:56

Hmm... valóban kedvezőnek tűnik az Allianz, megnézem én is, mennyit fizetnék náluk. Amúgy még a Groupamával és az Unionnal szemezek, de mostmár szorít az idő, szóval jöjjenek a számok!

Winston-Smith 2009.11.26. 18:48:19

1900 cm3, 74 kW, 2006-os gyártmány, 33 éves szegedi tulajdonos, jövőre B06 besorolás, éves csekkes fizetés, kerekített összegek egy évre:

AllianzDirect.hu: 29500
Groupama-Garancia.hu: 37500
Union24.hu: 27500

Szerintem van annyira megbízható, mint az Allianz, viszont valamivel olcsóbb, tehát ár/érték arányban számomra az Union éri meg a legjobban, így én azt választottam.

irednek 2009.11.27. 07:29:45

@Daily Shark: Teljesen jó. Második évemet kezdem az Allianz-nál.
süti beállítások módosítása