Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

30 nap próba

2009.01.30. 22:33 :: Daily Shark

Mivel az Index tőlem teljesen függetlenül rakta ki a címlapra a cikket, én nem akartam, hogy kinn legyen és néhány normális mellett egy rakat teljesen fölöslegesen baszogató komment érkezik, a bejegyzést eltávolítottam, a kommentezést letiltottam. Tettem ezt azért is, mert valahogy olyan komment került be, amitől mind a bejegyzés betöltése, mind a blogadmin felület meghülyült. Csak remélem, hogy nem szándékosan csinálta valaki.

Ha most paranoiás lennék, azt hinném, hogy a Pannonnak nem tetszett a dolog - bár gondolom "aquila non captat muscas", azaz egy névtelen blogger saját szándékától függetlenül Index címlapra került és igazából nem is ellenük szóló bejegyzését csak nem blokkolják.

A megértést köszönöm.

Amúgy az Indexes cím nem volt fedésben a bejegyzés tartalmával, mert jogilag nem kérdőjeleztem meg, hogy a Pannonnak igaza van és én voltam a hibás a határidős időszak utolsó napjának megítélésében, csak az adott szituációban az egy napos csúszás és az előző napos akadályoztatásom miatt a méltányosságukban bíztam.
Azt viszont fenntartom, hogy szerintem a zavaros, hogy a számlázási időszak ix dátumos, ennél meg számolgatni kell a határidő lejártát.

Itt az eredeti poszt, visszaraktam, mert hálistennek lekerült az Index címlapról:

Leírom még egyszer, csak tömören, mert az eredeti részletes és személyes verzióra (nem akartam kikerülni vele a címlapra) azonnal rákaptak a nethiénák. Fikázók ne kommenteljenek, mert törlöm, egyetérteni nem kell, de a bunkóságot nem tolerálom.

A Pannonnál volt egy akció, 30 napig ki lehet próbálni egy mobilinternetet, ha 30 napos határidő leteltéig visszaviszem, nincs következmény, ha nem, automatikusan rámvernek 2 év hűséget, vagy vissza kell fizetni 70e Ft-ot, ha azt mondom, nem kell.

Nem tetszett, vissza akartam vinni.

Elfeledkeztem róla, egészen tegnapig, mikor is pocsékul voltam, és orvoshoz kellett mennem, aki ki is írt. Aznap már nem voltam képes elmenni a Pannonhoz. Hiba volt. Nyilván ez jogilag nem mentség.

A szerződés dec 30-án készült, ma jan. 30. van, én – tévesen – azt gondoltam, ez éppen belefér a 30 napba.A számlázási fordulónapjuk is mindig azonos dátumon van, ezért gondoltam, itt is így lehet. Hiba volt.

December 31 napos, tehát egy nappal túlléptem a határidőt.

Ezért felmondáskor a rendszerük jelezte,  kiszámlázza a 70e Ft-ot, amit majd valamikor kiküldenek.

A betegségre hivatkozva kértem, hogy ettől tekintsenek el, az ügyintéző azt mondta, egyedi elbírálás alapján nagy eséllyel jóváírják, tekintve, hogy csak egy nappal léptem túl, és a határidő utolsó napján tényleg épp beteg voltam (orvosilag igazolt).

Ez csak szóbeli ígéret az ügyintézőtől, semmi biztosítékom nincs rá. Parázok is rendesen, hogy nem igaz.

 

Igen, jobb lett volna, ha visszaviszem előbb, vagy nyilván az is jobb lett volna, ha tegnap még betegen visszaviszem, legalább jól megfertőztem volna őket is. :) (Mára beszereztem maszkot, hogy ne terjesszem a vírust, így ez ma már nem állt fenn.)

Igen, hülyeség volt, elismerem - de ha ne adj isten akadna még más, aki véletlenül elfeledkezne arról, hogy 30-tól 30-ig az nem 30 nap, az legalább az én hibámból tanuljon.

A kommentekhez nem is tudok hozzáférni, ezeket tudtam visszaszedni, hogy az oldaldobozokban beállítottam hosszabbra a látható kommentek hosszát. Érdekes, ott megjelennek.

Ha azonban engedélyezem a kommentek megjelenítését a posztban, attól elszáll a betöltése. A bloghu adminban meg egyáltalán nem férek hozzá a kommentekhez.

  • baz+g: irgalmas isten... (2009.01.30. 23:23) 30 nap próba
  • nav: Gondolkodj pozitívan: van egy internet előfizetésed, nem kell tovább keresgélned, próbálgatnod más szolgáltatót. Egyik sem jobb a másiknál. (2009.01.30. 23:23) 30 nap próba
  • nav: Hoppá! Hova tűntek az a tucat komment, ami rávilágított az 1 hónap és a 30 nap közötti apró különbségekre? (2009.01.30. 23:25) 30 nap próba
  • Daily Shark: @nav: Már nem, mert az előfizetés megszűnt, ezért terhelik rám a 70e Ft-ot. Nem tudom, melyik jobb, de ki azért kipróbálnám, ezzel az volt a gond, hogy egyfolytában vacillált a HSDPA és a WCDMA közt. Talán más szolgáltatónak jobb a lefedettsége ott, ahol használnám. (2009.01.30. 23:27) 30 nap próba
  • dalospacsirta: A látszat csal, de én nem csalok, Bébi, én már rég más vagyok, Én nevetnék, de mások döntenek, Azt hiszem, még rád is lôhetek. (2009.01.30. 23:29) 30 nap próba
  • Daily Shark: @nav: az a poszt előző változatához volt, aminél meguntam a sok bunkó fikázót és letiltottam a kommenteket, aztán csak a lényegre szorítkozva átírtam. (2009.01.30. 23:30) 30 nap próba
  • chipanddale74: A 30 nap és egy hónapon is lehetne eleget rágódni,de ha volt egy ilyen lehetőséged, akkor gondolom egy szerződést is aláirattak a cégnél. Ebben elvileg pontosan meg kellene határozni a próbaidő kezdetét és végét napra pontosan. A jog szerint a 30 nap lényegében a naptári napokat jelenti, így a pannon-nak igaza van. Amennyiben van kedved és találsz hozzá eltökélt ügyvédet, akkor lehet értelme a p... (2009.01.31. 00:15) 30 nap próba
  • Mária: A télónyál fizet neked ezért a posztért, eltaláltam? (2009.01.31. 00:23) 30 nap próba
  • Mária: Vagy csak potyázni akartál... Egyik is, másik is szánalmas. (2009.01.31. 00:23) 30 nap próba
  • Daily Shark: @chipanddale74: Igazad van, de amint láthatod, nem fikáztam ezzel a Pannont és nem mondtam, hogy nekem lenne igazam. Csak annyit mondtam, hogy az én gondolkodásomban (illetve szerintem a természetes emberi gondolkodásban) könnyebben megjegyezhető a dátumtól dátumig (azonos szám) tartó időszak, mint az, hogy mennyi az induláshoz képest a 30 nap. Most december esetén tényleg elég nagy hülyeség vo... (2009.01.31. 00:27) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Mária: Nem találtad el. Nem szeretem a Trémobilt, ezt az eredeti posztban meg is említettem, a félórás hiábavaló ügyfélszolgálati várakozással együtt. Nem hiszem, hogy örülnének neki... (2009.01.31. 00:28) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Mária: Ja, potyázni akartam egy napot, mi? Nagy potyázás lett volna. A rosszindulat, ami belőled árad, az szánalmas... (2009.01.31. 00:29) 30 nap próba
  • Wick: @Daily Shark: elhiheted hogy nem fognak búcsúkönnyeket ejteni a 14 éveddel együtt sem. Köszönik a játékot, jó volt veled, egy csepp vagy a tengerben (egy rendes céges előfizető egy hónapban röhögve letermeli mondjuk a 70k-t, nekem is volt már 220 rongy fölött a havi számlám) szóval nem a te gubád miatt fognak becsődölni. Mellesleg ahogy írtad is: tényleg nem lehet egy büdös szavad sem, ha rádv... (2009.01.31. 00:35) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Wick: Én még úgy tudtam, hogy új ügyfelet szerezni kb. 10x annyi erőfeszítés, mint megtartani a régit. Vagy ez őket nem érdekli? Ha pedig nem igaz, hogy megoldható az egyedi elbírálás, akkor az ügyintéző ne hazudjon. (2009.01.31. 00:41) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Mária: Még gondolkodtam ezen, de nem értem, mit értesz potyázás alatt. Ha használtam volna azalatt az egy nap alatt, amennyivel kicsúsztam a határidőből (de nem használtam), akkor megfizettem volna a havidíjat, azzal nincs semmi baj. Hol itt a potyázás? Ennek az akciónak épp az volt a célja, hogy a leendő ügyfél kipróbálhassa, mennyire stabil és gyors a mobilinternet az ő lakhelyén. Nálam nem ... (2009.01.31. 01:04) 30 nap próba
  • dugcy: írsz egy pár mondatos levelet: pannon gsm zrt egyedi igénykezelési csoport, budaörs, baross utca 165/2 2040, ami elfaxolsz a 06 1 46 46 171-re és valószínűleg elengedik. a fax tartalmazza a mobilnet GSM számát és az ügyfélszámod. (2009.01.31. 06:36) 30 nap próba
  • Mária: Azért egy beszkennelt szerződés nem ártott volna, ha már (Homár) címlap lett a sztoriból, mert így (hiteltelen) a sztori arról szól, hogy messziről jött ember... Így csak az érzelmekre számíthatsz, pro és kontra, attól függően, hogy az olvasód a rózsaszínek, a kékek, a pirosak vagy a piros-zöldek irányában elfogult. (Kifelejtettem valakit? :) Vagy Te annyira sűrűn a blogketrecben, hogy tudd, ... (2009.01.31. 07:27) 30 nap próba
  • dancegirl26: Bocs,de ha valamit 30 napig ki lehet próbálni, és már 1-2 hét után rájövök, hogy ez nem jó, akkor biztos nem az utolsó napra hagyom a visszavitelt - pont azért, hogy ne jöhessen közbe semmi... (2009.01.31. 08:05) 30 nap próba
  • Daily Shark: @dugcy: Köszönöm. Kifejezetten nagyon köszönöm, mert ez volt az első valóban informatív és teljesen segítőkész hozzászólás. Egyébként emailben már megtettem, csak nem tudtam, hogy konkrétan milyen részlegnek kell címezni. (2009.01.31. 08:41) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Mária: Az eredeti szerződést a szerződés felmondásakor már nem adták vissza, csak két papírom van, az egyik az előfizetés megszűntetésének ténye, a másik, hogy a számlázási fordulónap és az előfizetés megszüntetése közti eltelt időszakban keletkezett forgalom (ami nem volt amúgy) díját állom. Ezt éppen feltehetem, de minek, ez már az eredeti problémáról nem mond semmit. Nem akartam én semmi jog... (2009.01.31. 08:48) 30 nap próba
  • Daily Shark: @dancegirl26: Igazad van, de ezt is leírtam, hiba volt, hogy előbb nem tettem meg. (2009.01.31. 08:49) 30 nap próba
  • Szűcslaci: Harmincadikától harmincadikáig az legalább 31 nap - ehhez nem kell Bólyainak lenni. akár törölheted is a kommentemet - de ezt tényleg kár volt megírni is - hát még címlapra tenni. (2009.01.31. 08:50) 30 nap próba
  • dancegirl26: Ja, és ha probléma a melyik hónap hány nap, van erre egy teljesen jó gyerek-változat. Tenyérrel lefelé szorítsd ökölbe a kezed, tedd őket egymás mellé és az ujj-végeken + a köztük lévő árkokon le tudod követni a hónapokat :) (2009.01.31. 08:53) 30 nap próba
  • Daily Shark: @Szűcslaci: Mi célod volt ezzel a kommenttel? Mert nem állítottam, hogy én jól tudtam, csak annyit, hogy azt hittem, ez még belefér. Ez történt meg velem, egyszerűen megírtam. Azt meg jó lenne, ha felfogná minden kedves hozzászóló, hogy egyáltalán semmi befolyásom nincs arra, mit szerkesztenek ki az Indexesek a blogokból címlapra és milyen szöveggel. Én nem kértem őket, nem ajánlottam neki, va... (2009.01.31. 08:56) 30 nap próba
  • dugcy: emailen az ugyfelszolgalat@pannon.hu címre kell a levelet küldeni, csak ugye a drótposta hátrányai...:) (2009.01.31. 09:08) 30 nap próba
  • Dale: Elnézted, megszívtad, úgyis el fogják engedni. Kellemetlen sztori. Máriát viszont nem értem. Hogy lehet valaki ennyire rosszindulatú? (2009.01.31. 09:10) 30 nap próba
  • Szűcslaci: Daily Shark: Ezekben igazad van. jelen esetben a PGSM korrektül járt el - ha pl. a 27. napon viszed vissza és rádverik a 70 rugót, akkor van értelme duzzogni - sőt támadni. De ez a hetvenezer - ami nem kevés pénz ugyan, de nem is sok - tanulópénz arra, hogy a való világ az ilyen. Úgy van megszerkesztve, hogy ne Te, én, Mi járjunk jól. Talán a lottó az nem csalás? Még a TOTO is, pedig az elvileg ... (2009.01.31. 09:11) 30 nap próba

komment

Címkék: mobil jog pannon

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr7913351
süti beállítások módosítása