Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Pannon: esküszöm, ezek direkt szívatnak...

2009.12.22. 09:38 :: Daily Shark

Most már kezd tényleg erősen bosszantóvá válni a Pannon.

Miután az előző bejegyzésemben írtakon túltettem magam (mármint hogy náluk 3 napig tart, mire feldolgoznak és elfogadnak egy online bankkártyás számlabefizetést), végül megrendeltem náluk egy Lenovo netbookot internet előfizetéssel a Netshopban, közel 70e forintért, majd online bankkártyával fizettem, remélve, hogy legalább ebben nem lesz hiba.
Magában a tranzakcióban nem is volt, az OTP-s online fizetési felületen keresztül lezajlott , az összeg lefoglalása a kártyámon már megjelent, erről sms-t kaptam a banktól és most ellenőriztem is, valóban megtörtént a kártyatranzakció.

Amikor visszalépett a Pannon Netshopba, kiírt egy tranzakciós kódot és biztosított róla, hogy ezt emailben is elküldik.
(Itt követtem el azt a hibát, hogy nem másoltam ki és mentettem el ezt a számot, de hajnali háromkor az előbbiekben vázolt előzmények után már elég álmos voltam, örültem, hogy túlvagyok rajta és botor módon megbíztam a rendszerükben.)

Ma reggelig nem jött email. Beléptem ismét a Pannonline-ba és megpróbáltam megnézni az eddigi Netshopos vásárlásaim közt, mi a helyzet. Természetesen, mint belépett felhasználó nem találja, mindenáron azt a tranzakciós kódot követeli, amit nem küldött el emailben. 
Felhívtam a Pannon ügyfélszolgálatot, ahol az ügyintéző 5 perces keresgélés után szintén nem találta és azt mondta, majd ma visszahívnak még az ügyben.
Hatalmas tapsot nekik, mivel ugyan tucatnyi adatomat meg kellett adnom a vásárláshoz, mégse találják a rendszerükben?

  • Nevem
  • Anyám neve
  • Személyi igazolvány számom
  • Lakcímkártyám száma
  • Lakhelyem
  • Szállítási cím
  • Számlázási cím
  • Értesítési telefonszám
  • email cím

Eleve telefonszámmal, mint felhasználói névvel, hozzá tartozó elszóval, már régóta regisztrált felhasználóként léptem be, ráadásul ennyi adat megadása után csak a nyűvestranzakciós szám ukalapján képesek keresni  az adatbázisukban (amit ezek szerint nem küldtek el)? Elég amatőr rendszer...
Mellesleg akár sms-ben is elküldhették volna email helyett...
Még egy dolog lehetnem ha esetleg rosszul adtam meg az email címemet, amire persze van némi esély, de akkor mint belépett felhasználó, miért nem találom az eddigi vásárlások közt? Ahhoz elvileg nincs köze...

Most hát van egy szerintük nemlétező megrendelésem, 70e Ft mínuszom meg egy ígéretem, hogy "majd visszahívnak". Köszi, Pannon, kíváncsi vagyok, mi várható még.

Frissítés: most délután fél egykor már látszik a Pannonline-ban a megrendelésem. Egyébként azóta se hívtak vissza.

Szólj hozzá!

Címkék: mobil vélemény internet jog pannon informatika napló

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr281615178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása