Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

A lélek ismeretlen bugyrai :)

2008.11.18. 18:16 :: Daily Shark

Néha elcsodálkozom, hogy is működik az emberi agy (már akinek működik) :)

Annak az apropóján jutottam erre, ami tegnap éjjel esett meg az elalvás korai fázisában, mikor még nem alszik az ember, de a tudatos felszín már félig kikapcsolt, viszont még képes emlékezni arra, ami akkor történt. Ez lenne az alfa állapot? Nem tudom, kicsit képzetlen vagyok benne...

Lényeg, hogy egyszer csak felébredtem teljesen, és valamiért az dörömbölt a gondolataimban, hogy „megvesztegethetetlen tatabányai pap”.(??!)

Amiért említésre méltónak találom, az a tény, hogy halvány fogalmam sincs ez honnan került elő, ugyanis semmi nem köt Tatabányához, nem is tudom, talán kétszer jártam ott életemben, nem rémlik semmi ezzel kapcsolatos hír az utóbbi időből sem.
Papokkal szintén nincs dolgom, de erre még lehet valami apropó, mivel nemrég a magyarországi koreaiak keresztény istentiszteletéről hallottam angolul, de nem emlékszem, hogy konkrétan a pap szó megjelent volna.
De mitől lesz egy pap megvesztegethetetlen, egyáltalán, minek jönnek az öntudat határán ilyen nyelvtörő szavak? :)

És nem ez az egyetlen eset, rendszeresen előfordul, elsősorban mikor autóban utazom délutánonként fáradtan a napi munkától és gyakran el-elbóbiskolok ilyenkor (nem én vezetek) :). 
Pár perc után többnyire arra riadtam fel, hogy valami egetverő bődületes baromságnak tűnő rövid sztorik vagy egyszerűen ilyen megmagyarázhatatlannak tűnő fogalmak lüktetnek nagyon erősen bennem. Jó lenne tudni, honnan kerülnek elő...

Szólj hozzá!

Címkék: én álom napló morfondír

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr68776419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása