December 21-én terhelték meg a bankszámlámat csoportos beszedési megbízással a Pannon számla befizetésére, tehát aznap a bankból az utalás elindult a Pannon felé.
Ma december 28. van, egy hét telt el és még mindig befizetetlenként jelzi a rendszer a számlát.
December 22-én hajnali 3-kor rendeltem meg a Pannon Netshopban egy Lenovo notebookot internet előfizetéssel. Online bankkártyás tranzakcióval kifizettem.
Ma december 28. van, 6 nap telt el és se emailben nem kaptam visszajelzést, se vissza nem hívtak, holott már három ízben ezt ígérte az ügyintéző, akinél a rendelésemről érdeklődtem. Ugyanakkor a Pannon Netshop Súgó 6. pontjában ez olvasható.
Pannon jogosult indokolás nélkül megtagadni az interneten (NetShop- on) érkező megrendelést. A megrendelés elutasításának minősül az is, ha a Megrendelő 72 órán belül a Megrendelő nem kap visszajelzést a Pannontól.
Tehát szerintük a kommunikáció és a vevő tájékoztatásának megfelelő módja, hogy nem kommunikálunk, hanem egyszerűen hallgatunk, mint a csuka, és ez jelenti azt, hogy nem teljesítük a megrendelést.
De a pénzt azért megtartjuk.
Utolsó kommentek