Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

"Kedves" ajándék a Vodafontól

2010.03.31. 11:14 :: Daily Shark

A Vodánál van egy feltöltős mobilinternetem. Nem a legjobb, nem a legolcsóbb, de elmegy, mert nem mindig használom (ha külföldön vagyok) és gyűlölöm a hűségszerződéseket, itt ilyen gond nincs.
Pár napja egyszer csak leszakadtam a 3G-ről és nem tudtam visszakapcsolódni. Feltöltöttem az egyenleget (mellesleg ez is lehúzás, mert az ár 5500 Ft, és nincs ilyen feltöltés, csak 5000 vagy 3000, tehát muszáj két 3000-essel feltöltönem, vagyis 500 Ft kerül a számlájukra, amit én nem tudok kihasználni, csak  a következő feltöltés alkalmával).
Megrendeltem még egyszer az 5G szolgáltatást, mire ezt üzente vissza:
"Tisztelt Ügyfelünk! Elöfizetésén a VitaMAX Start szolgàltatàs be van kapcsolva, ìgy kérését nem tudjuk teljesìteni. Üdvözlettel, Vodafone"

Én nem tudok semmiféle ilyen szolgáltatásról, nem kértem ilyet, nem is volt. Mivel nem hurcolom magammal mindig az előfizetői szerződést a mindenféle adatokkal, fél napig nem tudtam használni a netet, pedig kellett volna. Másnap kb. 6 perces telefonomba került az elintézés, az ügyintéző közölte, hogy azért nem tudom megrendelni az 5G-t, mert ez a szolgáltatás rajta van a számomon, és ezzel együtt nem lehetséges.
Megkérdeztem, ugyan már, miért van rajta az a Start? Azt mondta, hogy ez ingyenes és automatikusan adta a rendszer, de majd mindjárt deaktiválja.

Hát ez igazán nagyszerű, köszönöm Vodafon, hogy fél napra elkúrtad a netemet ezzel az ajándékkal, időt és telefonegyenleget kellett pazarolnom rá, hogy rendbetegyem. Nincs nálatok valaki, aki az ilyesmit megakadályozná, ha egyszer tudjátok, hogy nem működik együtt a mobilnettel? Pancserek...

1 komment

Címkék: mobil vélemény internet napló megmondás vodafon

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr581883507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.25. 18:35:43

Két éve, mikor egy sötét fickó vitte a táskámat magával az irataimmal együtt, hirtelen a semmiből lett két Vodás előfizetésem. Bementem a feljelentéssel, hogy nem én voltam, tiltsuk már le. Ó, azt csak azzal a jelszóval lehet, amit akkor adtam meg, amikor az előfizetést kötöttem. Mondom oké, de az nem én voltam, ez viszont én vagyok, és én fizetni nem fogok. Summa summárum, fél évbe, még két feljelentésbe, kb. hatszori személyes megjelenésbe ügyfélszolgálaton, majd egy szép hangvételű levelembe tellett, amiben ecseteltem a költségeimet, hogy rájöjjenek a fiaskóra. Ja, és a behajtó is csak röhögött az eseten, akit rám küldtek. :)
Ennél már csak a rendőrség volt jobb, akik a két telefonszám segítségével sem tudták elkapni az elkövetőt, mondván nem Amerikában vagyunk... :((((
süti beállítások módosítása