A Vodánál van egy feltöltős mobilinternetem. Nem a legjobb, nem a legolcsóbb, de elmegy, mert nem mindig használom (ha külföldön vagyok) és gyűlölöm a hűségszerződéseket, itt ilyen gond nincs.
Pár napja egyszer csak leszakadtam a 3G-ről és nem tudtam visszakapcsolódni. Feltöltöttem az egyenleget (mellesleg ez is lehúzás, mert az ár 5500 Ft, és nincs ilyen feltöltés, csak 5000 vagy 3000, tehát muszáj két 3000-essel feltöltönem, vagyis 500 Ft kerül a számlájukra, amit én nem tudok kihasználni, csak a következő feltöltés alkalmával).
Megrendeltem még egyszer az 5G szolgáltatást, mire ezt üzente vissza:
"Tisztelt Ügyfelünk! Elöfizetésén a VitaMAX Start szolgàltatàs be van kapcsolva, ìgy kérését nem tudjuk teljesìteni. Üdvözlettel, Vodafone"
Én nem tudok semmiféle ilyen szolgáltatásról, nem kértem ilyet, nem is volt. Mivel nem hurcolom magammal mindig az előfizetői szerződést a mindenféle adatokkal, fél napig nem tudtam használni a netet, pedig kellett volna. Másnap kb. 6 perces telefonomba került az elintézés, az ügyintéző közölte, hogy azért nem tudom megrendelni az 5G-t, mert ez a szolgáltatás rajta van a számomon, és ezzel együtt nem lehetséges.
Megkérdeztem, ugyan már, miért van rajta az a Start? Azt mondta, hogy ez ingyenes és automatikusan adta a rendszer, de majd mindjárt deaktiválja.
Hát ez igazán nagyszerű, köszönöm Vodafon, hogy fél napra elkúrtad a netemet ezzel az ajándékkal, időt és telefonegyenleget kellett pazarolnom rá, hogy rendbetegyem. Nincs nálatok valaki, aki az ilyesmit megakadályozná, ha egyszer tudjátok, hogy nem működik együtt a mobilnettel? Pancserek...
Utolsó kommentek