Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Valaki jót kaszál ezen is

2010.06.22. 11:17 :: Daily Shark

Ma el kellett vinnem az autót szervizbe, ami azzal jár, hogy visszafelé BKV. Útközben jöttem rá, hogy a gyűjtőjegyet otthon hagytam.

A szerviz kinn van a külső Bécsi úton. Legutóbb, mikor így jártam, próbáltam a két közeli benzinkútnál jegyet venni, de ott nem árultak. Más meg úgy kilométeres körzetben nincs, ahol jegy lenne kapható, természetesen a megállóban nincs automata.

Felszálltam akkor a buszra és kértem a sofőrt, hogy hadd vegyek jegyet, mondta, hogy nála nem lehet. Kérdeztem, akkor hol? Mondta, hogy 2 megállóval odébb.

Ott leszálltam és megvettem.

Ma ezt megelőzendő leparkoltam Vörösvári úti megállótól párszáz méterre, majd a zuhogó esőben elgyalogoltam a BKV pavilonig.

Egy érintőképernyős jegykiadó automata volt ott. Benyomkodtam, mit szeretnék, bedobtam a pénzt. Láthatólag nem vett róla tudomást, se nem számolta, se nem adta vissza. Káromkodtam, oldalbavágtam, semmi. A mögöttem jövő szintén így járt. Jött még két diáklány, szintén elnyelte a pénzüket.

A reklamációs telefonszám nem látszott, mert az utolsó három számjegyet valaki lekaparta.

Mellesleg az automata kizárólag 5, 10, 20, 50, 100 Ft-os érméket fogad el, se bankjegyet, se kártyát nem. Ez elég nevetséges, tekintve, hogy a jegy ára 320 Ft és a 200 Ft-os érme már legalább egy éve forgalomban van.

Bekopogtam a BKV-sokhoz, kijött egy ellenőr, kérdeztem, hol lehet reklamálni. Azt mondták, rajta van a telefonszám. Nincs rajta, lekaparták, mondtam én.
A vállukat vonogatták, hogy nem tudják, mert egy alvállalkozóé a rendszer. Végül nála tudtam venni jegyet.

Leadtam a kocsit, amíg a buszra vártam, felmentem a BKV honlapjára. Természetesen nem találtam rajta a telefonszámot, amit ilyen esetben fel kéne hívni, maga az ügyfélszolgálat is eléggé el van rejtve és nincs ingyenes vagy helyi tarifás száma. Mindenesetre azt felhívtam. Elég sokáig kellett várnom, az ügyintéző aztán megmondta a 0680200831-es számot, amit hívni kell. Felhívtam, persze csak üzenetrögzítő. Adjam meg nevem, elérhetőségem, a helyszínt, az automata számát, majd kivizsgálják.

Megadtam. 

Számolgatok. Ez a tudakozódás a BKV-nál a telefonszám után, a ráfordított idő, a mobilinternet alighanem nagyjából a 200 Ft-os kategóriába esik. Ha vissza is adják a pénzemet (amiben nem lennék biztos), akkor se vagyok igazán kárpótolva. Nem az a 200 Ft zavar.

Az zavar, ha most 5 perc alatt 3 ember párszáz forintját nyelte be, és abból a három emberből szerintem csak én voltam olyan, akit elvből zavar az ilyesmi eléggé ahhoz, hogy utánajárjak. Mennyit kaszálhat ez a cég azokon a vásárlókon, akik inkább egy bosszús legyintéssel lenyelik a békát és nem mennek az ilyen százas nagyságrendű veszteségük után?

És ez csak egy automata, rövid idő alatt.

Kíváncsiságból még egyszer felhívtam a BKV-t, hogy kiderítsem, ki is ez a kedves cég. Némi erősködés után megadták:
DBM BANKTECHNIKAI KFT.
1135 Budapest, Zsinór u. 48
Telefon: (+361) 224-7800
Fax: (+361) 201-4599
E-mail: info@dbm.hu

Mellesleg szerintem nem kicsit nyúlták a logójukat az IBM-ről...

 

Szóval, javaslom, hogy kompenzációképpen akinek már volt valami bosszúsága az automatákkal, de nem járt utána, válasszon egyet a következő jegykiadó automatákból és hívja fel a 0680200831 számot, hogy mondjuk 100-200 forintját elnyelte. Hadd dolgozzanak már meg a pénzükért.

 

Frissítés:

Meglepő fejlemény: még ugyanennek a napnak délutánján felhívtak, és mondták, adjam meg a címemet, ahová postai úton küldik a kártalanítást. Hmm. Ez legalább korrekt.
De ettől még az a véleményem sajnos nem változott, hogy az automata elég gagyi és nem kellően vandálbiztos a telefonszám kiírás.

 

 

 

3 komment

Címkék: bkv bank napló magyarisztán morfondír

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr922100516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quimba 2010.06.22. 13:33:25

Kedves Shark,hívd Szilágyiné Szalai Eleonórát az előzetesben.Biztos örülne.

quimba 2010.06.22. 14:48:12

Kedves Shark,tudsz v.mit Mo.-on,ami vandálbiztos?
süti beállítások módosítása