Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Itt jártam...

2007.12.08. 10:15 :: Daily Shark

Na, az előbbinél megérkezett az első komment, aki láthatólag fennakadt azon, hogy miért nem emlékszem, hova utaztam legutóbb KLM-mel. Talán nem kéne felhúzni magam rajta, és nem kéne magyarázkodni, mert vélhetően szimpla rosszindulat szól belőle, de mégis...
Már máshol is tapasztaltam ezt, ha beszéltem arról, hogy számomra az ilyen utak inkább fárasztó rutint jelentenek, mint élményszerű újdonságot, akadt, aki rögtön rámtámadt, hogy most mit játszom az agyam... pedig csak egyszerűen úgy alakult, hogy sokkal gyakrabban megyek olyan helyekre dolgozni, ahova a legtöbben szívesen mennének üdülni, ez nem az én érdemem, ilyen cégnél dolgozom.
Szerintem ha valaki a munkájából adódóan az elmúlt 2 évben 10 alkalommal repült volna Ázsiába (és az elmúlt 10 évben pedig 24-szer), elég természetes, miért nem feltétlenül jegyzi meg minden útjáról, melyik légitársasággal hová repült.
Az alábbi lista csak a tisztánlátás kedvéért van itt, persze jó magyar irigykedő szokás szerint majd biztos akad, aki szerint ez nagyképűség, de mit csináljak, ilyen a munkám, nálunk természetes az, hogy egyik nap szólnak, hogy másnap repülök a világ túlsó felére, mert ott akad teendő valamelyik ügyfélnél.

Amióta ezen a munkahelyen dolgozom, a következő helyeken jártam:

Bukarest (kétszer)
Minszk (kétszer)
Moszkva (ötször)
Kijev (háromszor)
Perm (egyszer)
Alma-ata (egyszer)
Taskent (egyszer)
Isztambul (háromszor)
Bangkok (kétszer)
Hanoi (háromszor)
Hongkong (háromszor)
Szöul (háromszor)
Tajpej (ötször)
Kanazava-Oszaka (egyszer)
Manila (kétszer)
Kuala Lumpur (háromszor)
Dzsakarta (egyszer)
Kudus (egyszer)
Abudzsa (háromszor)
Kairó (háromszor)
Lisszabon (kétszer)
Berlin (kétszer)
Lipcse (egyszer)
Rhennes (egyszer)
Mexikóváros (egyszer)
Ottawa (egyszer)
Prága (egyszer)

Szólj hozzá!

Címkék: afrika én utazás repülő ázsia reptér

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr59256686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása