Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Az ultralassú és extranyegle ügyintézés királya

2009.12.28. 16:47 :: Daily Shark

Újabb fejezet a Pannon huzakodásban.
Ma 14:50 körül végre valahára visszahívtak. Azzal a Pannon Netshop megrendeléssel kapcsolatban, amelyet még 6 napja adtam le és fizettem ki online bankkártyával, közel 70e Ft értékben, azóta négy ízben ígértek visszahívást már, hogy egyáltalán tudhassam, mi van ezzel, mire végre megtörtént.
Az ügyintéző szerint azért nem kaptam eddig visszajelzést, mert a rendszer nem fogadhatta el a megrendelésemet, mivel számlatartozásom van.

Csakhogy ez nem igaz. Amit ők tartozásként tartanék nyilván, egy hete, dec. 21-én emeltek le a számlámról, csoportos beszedési megbízással. Hét nap nem elég nekik, hogy egy csoportos beszedési megbízást feldolgozzanak.

Mindegy, lényeg, hogy a megrendelést visszadobták, legalább már tudom. Kérdeztem, mi lesz a pénzemmel, amit kifizettem bankkártyával, és szükségem lenne rá, hogy máshol vásároljam meg a cuccot.

Azt állította az ügyintéző, a telefonbeszélgetésünk után lezárja a megrendelést, erről kapok egy írásbeli visszaigazolást emailen és ezt követően azonnal visszakerül az összeg a kártyámra. Mondta ezt 2 órája. Azóta semmi. Se email, se pénz.
Felhívtam a Pannont ismét, egy hét alatt már ötödször, ha jól számolom.
Kérdem, mi lesz azzal a pénzzel. Az ügyintéző váratott kb. 7 percig, majd azt mondta, sajnos nem lesz egyszerű a dolog, most nem tud tenni semmit, de holnap délután visszahív.

Hát, ez kurvajó. Megrendelek, kifizetem, 6 napig ignorálnak, aztán közlik, hogy nem érvényes, de basznak visszaadni a pénzt. Lemelik a számla összegét a bankszámlámról és hét nap múlva még van pofájuk azt mondani, hogy nem fizettem. 

 

15 komment

Címkék: mobil vélemény internet üzlet ügyfélszolgálat pannon

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr821628636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esef 2009.12.28. 18:48:01

Nyugi, nekem igazolást kellett vinnem a banktól, hogy a Pannon leemelte csoportos beszedéssel a számláról a pénzt, mert ők egy hét elteltével nem látták...
Mikor ez megtörtént, nem engedtek szerződést kötni (céges számot vittünk át privátba), mert az egyik számra még jóval azelőtt (még a cégessé válása előtt )korábban kezességet vállaltam... Ment a "kurvaanyázós" e-mail, utána hirtelen mégis csak lehetséges volt...

Kiotop 2009.12.28. 18:50:24

a csoportos beszedés úgy működik,hogy a beszedés napján indít a Pannon egy kérést a bankhoz.
Az ÁTUTALJA az összeget. Ami ELVILEG 2 munkanap alatt jelenik meg a számlájukon.
ha ebben a folyamatban bárhol fennakadás van akkor a "rendszer" nem láthatja a beérkezést.
Persze ebből semmi a Te hibád hisz a beszedés megtörtént.

Trójai 2009.12.28. 18:51:37

@esef:
És mindezek után még átmentél hozzájuk?

vadász vadász...

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.28. 18:55:13

Így év vége felé engem is orrba-szájba próbálnak szívatni a különböző cégek a nem teljesítéssel, de most már le is szarom őket. Majd januárban...

Trójai 2009.12.28. 19:00:34

Miért módosult a poszt címe,ilyen hirtelen? :DDD

Csodálkoztam itt, ahogy néztem a radar-t, hogy ez mi, ilyen címűposzhoz én hozzá sem szóltam.

Az előző cím jobban tetszett. :)

esef 2009.12.28. 20:37:35

@Trojai:
Maradtam. Az addigi céges előfizetési díjért + a tarifákért, annyi változott, hogy a cég helyett már én mint magánszemély vagyok az előfizető. (Amúgy elég jelképes összeg havonta, cserébe nem is beszélünk csak családon belül...)

Dimebag Darrell (törölt) 2009.12.28. 20:46:01

@Irányító:

Ez pontosan nem igy van. Én látom a CIB-nél hogy az esedékességi nap előtt egy héttel kiküldik a szolgáltatók hogy kitől mennyi pénz kell. Majd az esedékességi napon a bank levonja.

MPL firstlady 2009.12.28. 20:56:53

pannon netshopon rendelni: halál, vagy mazochizmus, részemről soha többet.

Három hétig képtelenek voltak aktiválni a megrendelt szolgáltatást. Amikor kérdeztem, hümmögtek, és mondták, hogy nem írtam alá a szerződést. Persze bakker, hiszen ki sem hozták és a kutya sem keresett ezzel kapcsolatban a pannontól, mindig én telefonáltam.

Újabb egy hét után jutottunk valamire. Küldik a futárt szerződést aláírni.
Jött is.

A száz évvel ezelőtti személyi igazolvány számommal a szerződésen.

Mikor elővettem a kártya személyit, jót röhögtem, hogy a régi bordó igazolvány száma van a szerződésen.

Nem sokáig.

Azt mondja az ember, ő így ezt nem adhatja oda, mert változott a szig számom.

Mondom persze, tudom, én kértem az igazolvány cserét, de azóta hatvanszor szerződtünk készülékre, díjcsomagra, mindenhol ott van az új, hogy került ez ide?

Ő nem tudja, de akkor majd valaki fel fog hívni.

Mondtam, hogy szerintem engem ne hívjon fel már senki, nem kell nekem amit rendeltem online, mert úgy látom, hogy Önöknél online ügyintézni lassabb, meg bonyolultabb, meg körülményesebb. Egyszóval: sz@r úgy ahogy van.

Kértem, haladjon vissza, és tegye oda pannon a megrendelt szolgáltatásomat, ahová gondolom.

Trójai 2009.12.28. 21:03:04

@esef: Igazad van, elírtam, nem átmentél, hanem maradtál. A helyedben otthagytam volna őket az anyjukba.
Még akkor is ha olcsóér' szaroznak és olcsóér' bénák.

@MPL - a károsult: A pénzed hány napon belül kaptad vissza?

duke64 2009.12.28. 21:31:00

Én két hete várom a T-Home-tól,hogy válaszoljanak arra,miért kötbéreznek szerződésbontás miatt,ha újabb egy évet aláírtam hozzájuk?Adatfeldolgozási sebesség,az ügyfél megbecsülése...stb.
Tudom,sikeres ember nem lehet aki T-Home-os,de akkor is,2009-10-ben ez ügyintézés?

AxeLancelot 2009.12.28. 21:31:11

Hali,
Engem a bankomban nem engedtek a saját számlámra kézpénzt befizetni amíg alá nem írtam egy papírt egy másik ügyintézőnél, hogy változott a lakcímkártyám száma és fel nem vitték az újat. Az ilyen bürokrácia legalább annyira van az ügyfelekért mint ellene. A másik 2 szolgáltató sokkal durvább dolgokat is megtesz. A Pannonnak legalább a legjobb a hang és a mobilinternetes hálózata is az országban, nincs olyan nagyvállalat ahol ne kerülhetne pár porszem a gépezetbe.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.12.28. 22:12:39

@AxeLancelot:
CSak én valahogy túl sokba ütköztem bele mostanába a Pannonnál.
De azóta történtek pozitív dolgok is, majd holnap beszámolok.

esef 2009.12.28. 23:24:00

@Trojai:
2010. novemberig tart a rabiga (anyósom aláírt egy 10e Ft-ot érő készülékért két évre...), egyébként dobbantottam volna.
Különben olyan is volt, hogy 18 és 3 Ft túlfizetésem volt. De nem ám jóváírják, írásban kérni kell a visszautalást. Akkor utalják! :) Jut eszembe, volt egy 1 Ft-os túlfizetésem is, azt is utalták. Ez így nekik nem biztos, hogy annyira megérte, de ők akarták... Kb. mint a T-Online az 1 Ft-os csekkel pár éve... :)

Trójai 2009.12.29. 03:08:24

@esef: kezdek elmerengeni a szellemi épségükön.
:)

MPL firstlady 2009.12.29. 17:50:43

Ápdét:

A november 6-i megrendelésem, amit november 26-án már írásban is reklamáltam, és 27-én írták, hogy felveszik majd velem a kapcsolatot, majd november nemtudommárhányadikán fel is vették eredménytelenül (lásd elbacott szerződés fentebb) a mai napon a pannon részéről lezárult egy tárgyilagos emillel, azaz a megrendelésem törlésre került.

Elnézést nem kértek egyik f@szkodásukért sem, de hát ez nem meglepő.

Gondoltam az ügyintézési határidőkre nézve ez az iránymutató a pannonnál.
süti beállítások módosítása