Újabb fejezet a Pannon huzakodásban.
Ma 14:50 körül végre valahára visszahívtak. Azzal a Pannon Netshop megrendeléssel kapcsolatban, amelyet még 6 napja adtam le és fizettem ki online bankkártyával, közel 70e Ft értékben, azóta négy ízben ígértek visszahívást már, hogy egyáltalán tudhassam, mi van ezzel, mire végre megtörtént.
Az ügyintéző szerint azért nem kaptam eddig visszajelzést, mert a rendszer nem fogadhatta el a megrendelésemet, mivel számlatartozásom van.
Csakhogy ez nem igaz. Amit ők tartozásként tartanék nyilván, egy hete, dec. 21-én emeltek le a számlámról, csoportos beszedési megbízással. Hét nap nem elég nekik, hogy egy csoportos beszedési megbízást feldolgozzanak.
Mindegy, lényeg, hogy a megrendelést visszadobták, legalább már tudom. Kérdeztem, mi lesz a pénzemmel, amit kifizettem bankkártyával, és szükségem lenne rá, hogy máshol vásároljam meg a cuccot.
Azt állította az ügyintéző, a telefonbeszélgetésünk után lezárja a megrendelést, erről kapok egy írásbeli visszaigazolást emailen és ezt követően azonnal visszakerül az összeg a kártyámra. Mondta ezt 2 órája. Azóta semmi. Se email, se pénz.
Felhívtam a Pannont ismét, egy hét alatt már ötödször, ha jól számolom.
Kérdem, mi lesz azzal a pénzzel. Az ügyintéző váratott kb. 7 percig, majd azt mondta, sajnos nem lesz egyszerű a dolog, most nem tud tenni semmit, de holnap délután visszahív.
Hát, ez kurvajó. Megrendelek, kifizetem, 6 napig ignorálnak, aztán közlik, hogy nem érvényes, de basznak visszaadni a pénzt. Lemelik a számla összegét a bankszámlámról és hét nap múlva még van pofájuk azt mondani, hogy nem fizettem.
Utolsó kommentek