Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Pannon: neverending story

2009.12.29. 14:03 :: Daily Shark

Tegnap délután már elegem lett a macerákból, melyekről eddig írtam. Bementem a bankba és kértem egy igazolást, hogy valóban megtörtént a csoportos beszedési megbízás terhelése és a pénz tőlem levonásra került dec. 21-én.
Ezzel bementem az ügyfélszolgálatra a Mammutban és előadtam, mi a helyzet. Kedves, segitőkész sráchoz kerültem, felhívta a háttércsoportot és próbált velük egyezkedni, mi legyen. Beszkennelte a banki igazolást és elküldte a háttércsoportnak, hogy állítsák át a státuszt befizetettre. Kérdeztem, mikor fog ez megtörténni, azt mondta, holnap biztosan megcsinálják.
Mivel ez azonban továbbra se teszi lehetővé addig a netshopos vásárlást, kérdeztem, van-e épp náluk ebből a Lenovo notebookból - és volt. Gondoltam, elég legyen már a vacakolásból, megveszem itt helyben, így is lett, Pannon internet előfizetéssel együtt. (Még lehet, hogy megbánom ezt később, mert olvastam elég sok negatív tapasztalatot olvastam arról, hogy lekorlátozzák a sebességet, hiába korlátlan elvileg - és még ki tudja, milyen további gondokat akasztok a nyakamba az eddigi nyűglődés alapján, de hát, ahogy Rambo mondta: ez az én harcom!) :) És végül is ez a konkurenciánál ugyanígy megtörténhet.
Eddig tulajdonképpen pozitív ez a tegnap, személyesen 20 perc alatt többet tudtam elintézni, mint tízszer negyedóra telefonos és online próbálkozással. Ezt meg is mondtam a srácnak, megköszönve a segítőkészségét.
Még azt is megkérdeztem, a bankkártyás fizetés lefoglalásának feloldása mikorra várható végre, ennek is megpróbált utánanézni, de alighanem ehhez nem volt hozzáférése, mindenesetre azt mondta, szerinte ma annak is meg kell történnie.
Tegnap egyébként a telefonos ügyintéző azt ígérte, legkésőbb délutánig visszahív az ügyben.
Hazaballagtam a notebookkal, beállítottam, frissítgettem, kezdtem már egész pozitívan érezni magam és kíváncsian vártam, mi fog történni ma.

Hát az, ami eddig. Semmi.

A számla még mindig kifizetetlen, annak ellenére, hogy 8 napja leemelték és hogy már banki igazolást vittem nekik erről. Nem tudom, mi kell nekik? Nem hiszem, hogy 8 nap alatt nem tudott megérkezni a számlájukra. Ezt nem tudom elfogadni. Csak azt nem tudom, hogy ezek után még mit tehetek? Már írásban is panaszt tettem (emailben) az ügyfélszolgálaton, de úgy tűnik, minden hiába.
Ráadásul az egy hete kifizetett és tegnap általuk visszamondott megrendelésem közel 70e forintját még mindig nem kaptam vissza. Mi ilyen hihetetlenül bonyolult ebben?
Míg az előző sorokat írtam, felhívott a tegnapi telefonos ügyintéző. Ő legalább betartotta, amit ígért, de segíteni nem tudott. Azt mondta, az ünnepek miatt a 8 napos késedelem normális a csoportos beszedés esetén és hiába adtam banki igazolást, ők azt nem fogadhatják el, mert a rendszer automatikus.
Megkérdeztem, mi a helyzet a bankkártyás tranzakcióval. A válasz hasonló volt, azt ígérte "biztos rövidesen visszakerül a pénz", de ennél többet nem tudott mondani, mert állítása szerint ez is automatikus, tehát ígéreten kívül megint semmim nincs.

Már rutinosan felhívtam a CIB24-et és megkérdeztem a dologról a bankosokat. Azt mondták, tuti biztos, hogy az ünnepek ellenére már legrosszabb esetben is 28-án a számlájukon kell lennie a pénznek.
A bankkártyás dologgal meg az a helyzet, hogy a kereskedőnek kell a törlést kezdeményeznie, de az ügyintéző tapasztalata szerint az internetes kereskedők nagy része ezzel egyáltalán nem törődik, így a vevő a pénzét csak 15 nap elteltével kaphatja vissza, mert akkor kerül automatikusan feloldásra az összeg, ha a kereskedő nem zárta le sikeresként a tranzakciót.

Tehát jelenleg a Pannon Netshop használatának menete:

1. nap: Megrendelsz, fizetsz előre
2. nap: Vársz visszajelzésre, reklamálsz
3. nap: Vársz visszajelzésre, reklamálsz
4. nap: Vársz visszajelzésre, reklamálsz
5. nap: Vársz visszajelzésre, reklamálsz
6. nap: Visszautasítanak, mondván az egy hete általuk leemelt számlatartozást nem fizetted be
7. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
8. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
9. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
10. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
11. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
12. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
13. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
14. nap: Vársz a pénzre, reklamálsz
15. nap: a pénzt visszakapod, de nem a Pannonnak köszönhetően.

Íme, így képzeli 2009 végén Magyarország egyik nagy mobilkommunikációs és internetszolgáltató cége az online kereskedelmet.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény notebook internet üzlet ügyfélszolgálat pannon bank megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr501630403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása