Lám csak, ezek szerint egy telekommunikációs bizniszben utazó multi is lehet megértő és ügyfélbarát.
Mint azt említettem egy előző bejegyzésben, kipróbáltam egy Pannonos mobilinternet csomagot, 30 napos tesztelési lehetőséggel (azaz 30 napig csak a normál havidíjat kell megfizetni, és nem kell hűségnyilatkozat). Sajnos az utolsó napokra hagytam a visszavitelt (ami szerintem egyébként normális, mert ha módja van az embernek használni, miért ne tenné, végül is nem ingyen volt, nem potyázás, amiért fizettem, azt használom is...), és közbejött a betegség és orvosi vizsgálat, no meg az, hogy bután elnéztem a határidőt, mivel dec. 30-tól jan. 30-ig nem 30 nap van...
Így egy nappal később vittem vissza, ami a rendszerük számára már a hűségidőszak megszakítását jelentette, amiért 70e Ft-ot kiszámláztak.
Kértem az ügyfélszolgálaton ennek egyedi, méltányossági elengedését, tekintettel a betegségemre és a minimális késedelemre.
Nemrég meg is jött a válasz (mivel épp Mexikóban vagyok dolgozom, ismerős elküldte beszkennelve), hogy az Egyedi Igénykezelési Csoport méltányolta a kérésemet és eltekintett a 70e Ft befizetésétől.
Ez megerősítette bennem azt, amiért eddig is már tizenakárhány éve megmaradtam a Pannonnál, hogy minden hibájukkal együtt még itt a legemberibb az ügyfélszolgálat.
Kösz, Pannon, ezúton is.
(Csak hogy ne tűnjön teljesen fizetett reklámnak a dolog, azért megjegyeznék két dolgot:
- Fenntartom, hogy kicsit zavaros, hogy a számlázási fordulónap minden hónap azonos dátumára esik, ehhez szoktam hozzá, van egy ilyen internetes csomagom is, de csak 100 Mb használhatósággal, - ez arra kell, ha néha muszáj emaileznem vagy információt keresnem mobilról - míg ehhez a kipróbált határidős dologhoz ki kell számolni, hogy az adott időszaknál pontosan milyen dátumig tart. Rendben, nem kell ehhez professzornak lenni, de szerintem annak, aki évtizednyi idő alatt megszokta a másik módszert, megtévesztő lehet kicsit...
- A Pannon ügyfélszolgálatnak küldtött első emailemre 2 munkanap múlva válaszoltak, ami szerintem eggyel több a kelleténél, ehhez magunkat veszem referenciának, nálunk teljesen nemzetközi ügyfélkör van és email-en folyik a kommunikáció leginkább, és általában 12 órán belül reagálunk, hétvégén is. Továbbá, 3 későbbi emailemre a témában egyáltalán nem érkezett válasz, igaz, a probléma megoldását tekintve ez már nem is lényeges, de azért picit bosszant.)
Utolsó kommentek