Linkblog

Daily Shark magazin

Vélemények, gyakran olyanról is, amihez nem értek. Leírom azokat a dolgokat, melyeket érdekesnek vagy éppen bosszantónak találok.
A blog utólag moderált, azaz:
Ellenvélemény, kritika: oké.
Személyeskedés, trollkodás, rasszizmus: kitiltva.
Vissza a címlapra->

Utolsó kommentek

Címkék

Kösz, Pannon!

2009.02.15. 17:34 :: Daily Shark

Lám csak, ezek szerint egy telekommunikációs bizniszben utazó multi is lehet megértő és ügyfélbarát.

Mint azt említettem egy előző bejegyzésben, kipróbáltam egy Pannonos mobilinternet csomagot, 30 napos tesztelési lehetőséggel (azaz 30 napig csak a normál havidíjat kell megfizetni, és nem kell hűségnyilatkozat). Sajnos az utolsó napokra hagytam a visszavitelt (ami szerintem egyébként normális, mert ha módja van az embernek használni, miért ne tenné, végül is nem ingyen volt, nem potyázás, amiért fizettem, azt használom is...), és közbejött a betegség és orvosi vizsgálat, no meg az, hogy bután elnéztem a határidőt, mivel dec. 30-tól jan. 30-ig nem 30 nap van...

Így egy nappal később vittem vissza, ami a rendszerük számára már a hűségidőszak megszakítását jelentette, amiért 70e Ft-ot kiszámláztak.

Kértem az ügyfélszolgálaton ennek egyedi, méltányossági elengedését, tekintettel a betegségemre és a minimális késedelemre.

Nemrég meg is jött a válasz (mivel épp Mexikóban vagyok dolgozom, ismerős elküldte beszkennelve), hogy az Egyedi Igénykezelési Csoport méltányolta a kérésemet és eltekintett a 70e Ft befizetésétől.

Ez megerősítette bennem azt, amiért eddig is már tizenakárhány éve megmaradtam a Pannonnál, hogy minden hibájukkal együtt még itt a legemberibb az ügyfélszolgálat.

Kösz, Pannon, ezúton is.

 

(Csak hogy ne tűnjön teljesen fizetett reklámnak a dolog, azért megjegyeznék két dolgot:

  1.  Fenntartom, hogy kicsit zavaros, hogy a számlázási fordulónap minden hónap azonos dátumára esik, ehhez szoktam hozzá, van egy ilyen internetes csomagom is, de csak 100 Mb használhatósággal, - ez arra kell, ha néha muszáj emaileznem vagy információt keresnem mobilról - míg ehhez a kipróbált határidős dologhoz ki kell számolni, hogy az adott időszaknál pontosan milyen dátumig tart. Rendben, nem kell ehhez professzornak lenni, de szerintem annak, aki évtizednyi idő alatt megszokta a másik módszert, megtévesztő lehet kicsit...
  2. A Pannon ügyfélszolgálatnak küldtött első emailemre 2 munkanap múlva válaszoltak, ami szerintem eggyel több a kelleténél, ehhez magunkat veszem referenciának, nálunk teljesen nemzetközi ügyfélkör van és email-en folyik a kommunikáció leginkább, és általában 12 órán belül reagálunk, hétvégén is. Továbbá, 3 későbbi emailemre a témában egyáltalán nem érkezett válasz, igaz, a probléma megoldását tekintve ez már nem is lényeges, de azért picit bosszant.)

 

15 komment

Címkék: mobil vélemény internet pannon napló

A bejegyzés trackback címe:

https://dailyshark.blog.hu/api/trackback/id/tr10944780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quimba 2009.02.15. 17:58:03

Kedves Shark,gratulálok Neked,és Pannonnak is,tudnak nagyvonaluak lenni.Most majd a gázzal fognak megszivatni.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.15. 18:03:35

Szia Kedves Quimba! :)
Nem, a gáz is intéződött közben, hibás mérőállás bejelentés volt, kétszáz helyett hétszázat diktált be a tulajdonos, de korrigálták.
Tanulság: ezentúl csak írásban küldöm át neki, nem telefonon mondom be.

Dr Kangörény 2009.02.15. 20:12:49

Azért én nem szopnám senki faszát, mert normálisan végzi a munkáját.

Mária 2009.02.15. 20:36:23

Halleluja :)

Ez ma már a második Index címlapos blogbejegyzés, amiben valaki elégedett egy multival :)

lolperec 2009.02.15. 20:57:00

felvagyok háborodva, hogy nem fikázós blogbejegyzés készült a pannonról, ráadásul index főoldalra egyből.. :D
az egyes pontot full nem értem, de biztos..
a második ponthoz annyit, hogy emailre levélre faxra 30napot vállal minden szolgáltató..
ez is valami törvényben előírt maximum.. :D
szóval a két munkanap sztem még rekordszámba is megy..
a pannon se szent, de még mindig a messze legkorrektebb..
számomra legalábbis 12 éve az.. ^^

Holdacska 2009.02.15. 21:24:28

loperec, eddig én is azt hittem a legkorrekebb, egészen a hét elejéig, mikor kiküldtek nekem egy számlát, a "nem" létez előfizetésemről.
Történt ugyanis,hogy 3 éve vettem egy új kártyás készüléket,amihez sim is járt.MIvel arégi számom kívántam megtartani így azt a kártyát lebeszéltem részben... sajnos elkavarodott a kártya, ami mint most kiderült, más kezébe került és láss csodát, a számomra ismeretlen személy, simán és egyszerüen előfizetésese tudta cserénli, annélkül,hogy tudnám ki ő,anélkül,hogy bele egyeztem volna.
Most meg jött egy szép összegű számla... és a nagyon korrekt pannon nem hajlandó elismerni hibáját, sőt én vagyok a hibás, hogy nem vettem észre,hogy elhagytam a kártyát! ez még el is fogadható... és még ők azok,akik nem hajlandóak megmondani, hogy az aki számlásra cserélte ezt a számot, milyen személyazonossággal tette.
so.. most azt mondom 11 év után,hogy a pannon egy nagy shitt

Lesből Támadó Szárítókötél 2009.02.15. 21:51:13

Holdacska: rém egyszerű. Menj és tegyél feljelentést a rendőrségen, a jegyzőkönyv másolatát pedig juttasd el az Adatvédelmi és Visszaélés-megelőzési Osztályra, akik továbbítják a megfelelő helyre és elvégzik a szükséges jóváírásokat.
Önmagában az, hogy küldesz egy emailt, hogy nem te kötötted, nem jelent semmit, mert akkor így qrva könnyedén ki lehetne bújni a fizetési kötelezettség alól. No de egy feljelentés már komoly dolog, ha azt megteszed, azt mutatja, hogy mégis lehet abban valami, amit mondasz. :-)

Egyébként pedig örök tanulság mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy ááá, a feltöltőkártyát azt nyugodtan el lehet hagyni, mert kit érdekel, úgysem lesz nekem semmi bajom belőle... Volt olyan ügyfél, akit évekkel később a rendőrségre idéztek be, mert az elhagyott kártyája bűncselekmény kapcsán került elő újra...

b. á. 2009.02.15. 21:59:13

@lolperec: Még egy hete sem voltam a Pannon előfizetője, amikor már megloptak 490 forinttal. Ezzel kapcsolatban megírtam a magamét [bardoczi.blog.hu/2009/02/04/a_pannon_is_atbasz] Majd a cég Kommunikációs Osztályán érdeklődtem arról, hogy eztígymégishogy. Na már most a sajto@pannon.hu címre írt kérdéseimre olyan válaszlevél érkezett, aminek az etikettjében

"Ez az elektronikus levél szigorúan bizalmas információkat tartalmaz, és az üzleti titoktartás védelme alatt áll. Amennyiben nem Ön a címzett, kérem haladéktalanul értesítsen az adatvedelem@pgsm.hu e-mail címen. Jelen üzenet jogosulatlan másolása, továbbítása, terjesztése, bármilyen felhasználása, nyilvánosságra hozatala tilos."

Ami kimondottan praktikus, mert történetesen olyan kérdéseket tettem fel nekik, mint például az, hogy nem érzik-e, hogy megtévesztik a fogyasztókat és hasonlók...

Ekkora szar, mint a Pannon, még egy a világon nincs!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.15. 22:04:50

Kangörény,

Nem lett volna kötelességük elengedni, ha szigorúan ragaszkodnak a szerződés szövegéhez.
Mivel mégis megtették, gondoltam, leírom, mert úgy fair, ha az előző bejegyzés után, amiben a negatív oldala szerepelt a dolognak, ez is megjelenik.
Hogy kikerült a címlapra, arra se akkor, se most nem voltam semmilyen hatással.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.15. 22:06:17

@Mária:
És ezzel is van bajod, mint a múltkor, amikor a negatív részét írtam le?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.15. 22:09:37

Elhiszem, hogy vannak rossz tapasztalatok a Pannonnal. Nekem is voltak, némelyiken eléggé fel is háborodtam. Talán le is írtam valahol..
De mivel volt alkalmam próbálni már a másik kettő szolgáltatót is, számomra még mindig ez jött be legjobban.
Egyik se jótékonysági szervezet és mindnél vannak problémák, de nekem most ez a gesztus jólesett és sokat számított anyagilag is, ezért értékelem.

Uebermensch 2009.02.15. 23:00:22

Nekem az elmúlt több, mint 13 év előfizetés alatt kizárólag pozitív tapasztalataim voltak velük.

ToMorgan 2009.02.16. 08:17:56

Ici-pici cégünk telefonjai és előfizetései a Pannon-tól vannak és nem mondhatom, hogy teljesen meg vagyunk velük elégedve.
De, amikor lejárnak a szerződések és ajánlatot kérünk a 3 nagytól a következő évekre, akkor általában a Pannon nyer.

Az okok a következők:
1. Mindig ők adják a legjobb árat.
2. A V és a T szolgáltatótól mindig olyan hapsik/nők jönnek hozzánk tárgyalni akik kurvára el vannak szálva attól, hogy V-nél, illetve T-nél dolgoznak és nem igazán felhasználóbarátak, valamint nem vesznek komolyan egy 40-50 fős céget. Sőt, amikor megkérdezem tölük, hogy miért öket válasszuk, akkor a válasz általában kimerül a masik kettő szapulásában.

P.S. remélem a következő szerződéshosszabbításnál méltányolják eme bejegyzésem...

süti beállítások módosítása